2021/2022 01.08.2021  -  31.07.2022
Vejledning

Far Mor Barn (0-3 år) (BH)

Far-mor-barn-holdet, er for børn i alderen 0-3 år ifølge med en forælder (eller en bedsteforælder).

Vi skal bruge træningen på at udvikle og styrke børnenes motorik, mod og personligheder gennem leg og sjov.

Ved hver træning vil vi synge en velkomst sang, lege en leg (opvarmning), lege på redskabsbane og samles til en farvelsang inden jeg deler rosiner ud til børnene.

Der vil være gentagelser for børnenes skyld, så de bliver trygge ved tingene og få mod på selv at gøre det. Det kræver dog støtte fra de voksne, da børnene gør som vi.

Både børn og voksne skal derfor have tøj på som de kan bevæge sig i og helst bare tæer eller gymnastiksko.

Tilmeld/Læs mere - (1)

Familieholdet (0-5 år) (BH)

Holdet er for børn mellem 0-5 år og deres forældre/bedsteforældre. 

Mit mål er først og fremmest at skabe bevægeglæde det skal være sjovt at gå til gymnastik, og sjovt at bruge kroppen.

Der må råbes, pjattes og improviseres, og jeg gør mit bedste for at gribe jeres ideer og favoritter, og indkorporere det i sæsonen.

Vi leger med og uden redskaber og får dermed udfordret motorikken samt skabt en masse succesoplevelser.

Det er ikke kun børnene der skal være med, de voksne skal også forvente, at få lidt sved på panden. 

Vi træner i bare tæer eller skridsikre sko/strømper og løstsiddende tøj til både børn og voksne.
Tilmeld/Læs mere - (1)

De Seje Sild (Piger 5-6 år) (Piger)
Holdet er for piger i alderen 5-6 år og indeholder både spring og rytmik.

Vi skal have det sjovt, fræse afsted til god musik. Vi skal springe, hoppe, stå på hovedet, lave rytmiske serier, lege en masse sjove lege og bevæge os rundt på redskaber store som små!

Formålet med dette er, at vi gennem leg og sjov får styrket vores sanser, motorik og ikke mindst lært de grundlæggende gymnastisk øvelser/færdigheder.
Der vil være træningstimer hvor vi ikke gør brug af redskabsbaner. Dette fordi  gymnastik er meget mere end blot en redskabsbane.

Vores træningstimer er bygget op sådan, at vi kører det samme program 3 træningstimer i træk og herefter kommer et nyt program.
Mine erfaringer siger at det skaber tryghed for børnene, at de ikke bliver introduceret for noget nyt hver gang og hermed når de også at blive rigtig gode til de forskellige færdigheder vi har lagt ind i træningen.

Tilmeld/Læs mere - (1)

Solstrålerne (Piger 3-4 år) (Piger)

 

Solstrålerne er et hold for piger på 3-4 år.

Vi skal lege og have det rigtig sjovt imens vi udvikler os og lærer en masse nye ting..

På holdet skal vi udforske hvordan vi kan bevæge os igennem leg, dans og spring.
Vi skal lave en masse sjov med forskellige redskaber.

Forventningerne til holdet er, at pigerne gennem leg og sjov træning, lærer en masse af grundøvelserne i gymnastik.

Vi glæder os til at have sjov sæson med dit barn .

HUSK: Vi træner med opsat hår og i bare tæer eller skridsikre gymnastiksko.

Tilmeld/Læs mere - (1)

De friske springtøser (7-9 år) (Piger)

På ”De Friske Springtøser” bliver der fart over feltet.

Det bliver en sæson med fokus på både leg, styrke og springtræning.

Vi vil bruge små serier som opvarmningssekvenser og sætte et opvisningsprogram sammen i løbet af året.

Vores mange redskabsbaner vil bl.a. udfordre styrke, smidighed, koordination og kondition.

De Friske Springtøser er et hold, for alle piger der elsker at danse, hoppe og ”springe” ud i nye ting.

En del af springtræningen foregår i mindre grupper, da alle pigerne derved kan tilgodeses i indlæring af nye spring, på netop det niveau hver enkelt befinder sig.

Vi satser på seriøse træninger - men gymnastik handler også om at have det sjovt sammen og springgymnastik bliver først rigtig sjovt, når man selv kan mærke en udvikling.

Derfor bliver både decideret styrketræning og styrketræning maskeret som leg, også en del af træningstimerne.

Pigerne vil også få små hjemmeopgaver, så som at stå på hænder og træne arm-/mave- og rygmuskler.

Vi planlægger, at deltage i Forårsopvisningen i Kalundborg og ved lokalopvisningen i Jyderup.

Tilmeld/Læs mere - (1)

Dans/Rytme Piger (7 – 9 år) (Piger)

 

Dans/rytme 7-9 år er et hold for alle i alderen 7-9 år, der er klar på at have det sjovt, samtidig med at man er klar på at udvikle sig inden for rytmiske gymnastik og dans.

 
Til træningerne kommer du til, at stifte bekendtskab med forskellige elementer indenfor rytmisk gymnastik og dans, samtidig med at vi kommer til at arbejde hen mod den endelige opvisning vi skal lave sidst på sæsonen.
 
På holdet er der plads til alle, lige meget om du aldrig har gået til gymnastik før eller har gjort det hele dit liv.
 
Vi kommer også til at have fokus på det sociale fællesskab og skabe et trygt sted for alle at være, hvor der som sagt er plads til alle.
 
Vi glæder os meget til, at se en masse friske danseglade gymnaster:) 


 

Tilmeld/Læs mere - (1)

Mini Junior Mix (10-12 år) (Unge)
Mini-Junior er et hold for springglade piger og drenge i alderen 10-12 år.

Vi skal have det sjovt og springe en hel masse. Vi skal træne styrke, teknik og muskelspænding, så det bliver muligt at lære flere seje spring - og så skal vi springe en hel masse.
Der vil også være tid til små seriesekvenser, så vi står med et sammensat opvisningsprogram til forårets opvisninger.

Vi lægger vægt på seriøse træninger, men gymnastik skal være SJOVT, så det er der også plads til.
Holdet er for alle gymnaster, uanset om du er nybegynder eller allerede erfaren gymnast – alle vil blive udfordret på det niveau de starter på.
Eneste krav er, at du har lyst til at deltage aktivt i træningerne – hvis du er heldig, får du også af og til en ”hjemmeopgave” i form af ekstra træningsøvelser med hjem
😊

Det bliver superhårdt – MEN det bliver også SUPERSJOVT.

Vi deltager i DGI’s forårsopvisning i Kalundborg og Lokalopvisningen i Jyderup.

Vi håber også på, at kunne tilbyde nogle ekstra weekendtræninger, hvor der vil være tid til ekstra sjov og hygge.
Mere information om dette vil komme senere.

Tilmeld/Læs mere - (1)

Dans/Rytme piger (10+ år) (Piger)

Dans/Rytme 10+ er et hold for piger, der er klar på at lave rytmisk gymnastik, danse og give den max gas til en masse musik.

Igennem hele sæsonen vil holdet byde på en masse dansestilarter blandt andet hiphop, house og mange andre.
 
Der vil der dels være fokus på, at pigerne udvikler sig på rytme- og dansesiden, dels på det sociale og fællesskabet. Det er vigtigt der er plads til alle! Dette vil der blive fokuseret på igennem dans.
 
Holdet deltager i DGI''''s forårsopvisning i Kalundborg samt ved vores egen lokalopvisning i Jyderup Hallen. 

Tilmeld/Læs mere - (1)

Drengefræs (3-5 år) (Dren )
På Drengefræs, vil vi gennem leg og sjove øvelser udvikle grovmotorikken og introducere både redskaber og nogle af de helt lette grundspring, som skal følge drengene gennem hele deres gymnastikkarriere.
 
Der vil være fart over feltet under træningen og selvom vi også skal øve os i, at stå lidt i kø og vente på at det bliver vores tur - er det IKKE der vi vil tilbringe ret meget tid 
 
Frem for alt skal vi røre os og have det sjovt, for det er det gymnastik handler om.
Tilmeld/Læs mere - (1)

Drengetons (6-9 år) (Dreng)
Er du vild med seje spring og glæder du dig til at lære en masse nyt?
Kan du nå at lære salto, kraftspring og andre seje spring i vinter?
Ja, mon dog ikke - vi er i hvert tilfælde klar til at hjælpe dig godt på vej

Vi starter hver træning med opvarmning, herunder styrketræning og smidighedsøvelser.

Herefter går vi i gang med de mere grundlæggende øvelser, ruller, møller og ting der opbygger vores grundspring, på bl.a. trampolin og airtrack.

Vi øver de basale spring (og ser hvor det kan føre os hen) og vil også øve en lille rytmisk serie.

Det bliver træninger med meget energi og fart på! 

Vi deltager i forårsopvisningen i Kalundborg samt i lokalopvisningen i Jyderup Hallen.

HUSK drikkedunk. 

Tilmeld/Læs mere - (1)

Jumping Fitness® Kids (Unge)

Jumping Fitness® Kids er et hold for børn/unge i alderen 8-15 år, som godt kan lide at hoppe på trampolin, få sved på panden, lytte til en masse god musik og få smil på læben.

Jumping Fitness® Kids træner forskellige serier, balance, motorik og koordination.

Samtidig med at du får en god kondition er det SJOVT.

 
Husk indendørssko.
 
Tilmeld/Læs mere - (1)

Junior holdet (13-17 år) (Unge)

BEMÆRK: På dette hold optages der KUN gymnaster der senest d. 31.12.2021 ER fyldt 13 år. 

Om du er begynder eller øvet spiller ingen rolle. Alle er velkomne.

Holdet har både en danse/rytmeside og en springside.
Alle gymnaster er sammen den første time (kl. 19-20) og går derefter hver til sit og træner.

Vi forventer, at du møder motiveret op til hver træning og opvisning. Det gør vi.

Dans/rytme:

Joanna & Sille vil igen stå i spidsen for danse/rytmesiden i den kommende sæson.

Vi har selv dyrket dans på eliteplan og føler derfor, at vi kan lære fra os af vores danseerfaring. I sæsonen vil vi komme ind på forskellige dansestilarter herunder, ballet, moderne dans, rytme, spring over gulv, dans, hiphop, house, dancehall og en masse grundtræning. På danse/rytmesiden vil der derudover også indgå lidt styrketræning, da det har stor betydning for udførelsen af de forskellige stilarter.

Til timerne er det vigtigt, at være danse-/rytmelysten samt motiveret for at lære, da det dermed gør vores timer sammen endnu sjovere.

Spring:

Som springer vil du komme til at springe i (og på) lange baner samtidig med, at du bliver instrueret i teknikken og fysikken bag springene. Du vil også stifte bekendtskab med mindre rytmiske serier.

Musikken er omdrejningspunktet for vores opvisninger og vil derfor også være en stor del af træningen, hvor vi bl. a. øver os i at tælle og gå i takt.

Håndstand og let styrketræning vil være en del af hver træning, da dette er vigtigt for at kunne bære sin egen vægt på hænderne, som næsten alle banespring kræver. Vi opfordrer derfor til let styrketræning dagligt.

Der vil være stort fokus på skruer og dobbeltrotationer i både trampolin og på bane, samt kombinationsspring på banen såsom indgangs-salto og afslutningsspring.

Alle bliver undervist individuelt ud fra det niveau man er nået til.

Vigtigst af alt er, at vi skal have det sjovt. Det er det gymnastik handler om.

Vi arbejder på en fælles tur for holdet - nærmere info senere.

Vi ses.

 Joanna, Sille, Mikkel, Lars & Stefan.


 

Tilmeld/Læs mere - (1)

Effekt og Pilates (M/K) (Voks.)

Effekt er et træningsprogram, der består af muskeltræningsøvelser, der udføres langsomt, kontrolleret og er med til at skabe større kropsbevidsthed og at gøre kroppen stærkere så den kan fungere optimalt i en stresset hverdag.
Kombineret med pilates opnår vi, at få hele kroppen styrket og skabt mentalt fokus og overskud.

I træningen bruger vi redskaber som små og store bolde, elastikker og foamroller.

Effekt/pilates er for alle uanset alder og fysisk formåen.

Tilmeld/Læs mere - (1)

Styrke (M/K) (Voks.)

Holdet er for alle m/k i alle aldre (16 år +).

Vi styrker og holder kroppens muskler ved lige fra top til tå, med ekstra fokus på core, baller, lår og arme.
Vores redskaber er bl.a. håndvægte og bolde samt kroppens egen styrke/modstand.
 
Husk at tage en flaske vand med 😊
 
Kom og vær med ⭐️ Stay Strong

Tilmeld/Læs mere - (1)

Cirkeltræning (m/k) (Voks.)

Cirkeltræning er en træningsform, der består af 10-15 forskellige øvelser som trænes i intervaller og med små pauser. Vi kører øvelserne igennem op til 3 gange pr. træning.

Holdet er for dig som kan lide - sammen med andre - at bruge hele kroppen og samtidig have det sjovt.

Vi arbejder os igennem øvelser med skiftende fokus på kondition og styrke. Vi skruer langsomt op for intervallerne i træningen og ned for pauserne.

Holdet er for alle aldre (16+) og niveauer, da alle træner ud fra eget niveau.

Vi er et nyt trænerpar som har ambitioner om at træning, sved og smil skal gå hånd i hånd.

 

Tilmeld/Læs mere - (1)

Sofaholdet (M) (Voks.)

En times motion sammen med en flok mænd i alle aldre, også for dig der aldrig har gået til gymnastik før.

I løbet af den time, som træningen varer, får du rørt alle muskelgrupper til god musik.

Du får styrket dine muskler og øget din smidighed, samtidig med, at du får lidt sved på panden, så konditionen også får et nøk i den rigtige retning.

Træningen afsluttes som vanligt med, at de tømte væskedepoter fyldes op, mens verdenssituationen vendes. 

Og så er der ikke mindst julefrokosten i december måned :-) 
Tilmeld/Læs mere - (1)

Aerobic mix og Bodytoning (M/K (Voks)

Her blander vi flere typer af aerobic: high, low, dance, bodytoning og nogle gange step, til en seriøs time med pulstræning, fedtforbrænding og opstramning.
 
Dette er noget for dig, som motiveres af, at træne til god musik i en holdsal fyldt med fantastisk energi.
 
Her er fokus på puls, sjove og lette koreografier og timen afsluttes med bodytoning, hvor vi opstrammer mave, baller og lår (her gøres brug af elastikker, bolde og håndvægte).
 
Timen bygges op af klassiske aerobictrin og bevægelser med et twist af dance, her er partystemning og god musik blandet fra flere årtier.
Du får sved på panden og smil på læben.
 
Holdet henvender sig til alle!
Det er lette koreografier med grundig opbygning og flere gentagelser.
 
Husk vand og indendørssko.

 

Tilmeld/Læs mere - (1)

Jumping Fitness® (m/k) Øvede (Voks)

Jumping Fitness® er en relativ ny træningsform på små trampoliner, hvor alle kroppens muskler kommer i spil, og der er høj kalorieforbrænding til god musik.

På holdet for ”øvede” går vi hurtigt frem, det vil være træning med høj puls, så her anbefales det, at du har en god grundform.

Jumping er et helt unikt og effektivt træningssystem!

Her træner vi bl.a. balance, motorik, hjerte, koordination og muskulatur - giver super kondition!

Jumping Fitness® er en meget belastningsvenlig sportsgren, hvis du f. eks døjer med svage ankler og knæ, kan Jumping Fitness® være lige noget for dig. Trampolinen gør belastningen i leddene mindre. Derudover er det en god motionsform, hvis du vil have strammet dit bækken op f. eks efter en fødsel.

Forventninger/mål med holdet:

Glæd jer til en trænings form fuld af tempo, puls og høj energi. En helt ny måde at træne på, hvor du ikke er begrænset af noget, men hvor du tager udgangspunkt i det niveau, som du er på. Mit mål er, at du har det sjovt og får maksimalt ud af din træning.
Husk indendørssko!

Jeg glæder mig til at se dig til Jumping.

Tilmeld/Læs mere - (1)

TRX styrketræning (m/k) (Voks)

Med TRX styrketræning bliver du udfordret på din styrke, balance, stabilitet og core.

Du får trænet hele kroppen, på en effektiv og skånsom måde, og intensiteten/sværhedsgraden kan let gradueres alt efter niveau. En træningsform der hurtig giver mærkbare resultater.

Derudover er der et legende element i træningen, da selesystemet er ”levende” og responderende, så du skal også være klar til at grine og ha’ det sjovt.

Eneste forudsætningen for at deltage er, at du har lyst til at styrketræne på en ny og udfordrende måde.

Vi vil bruge tid på grundøvelser, teknik og opbygning af styrke. Alle kan deltage (16 år +).

Medbring indendørs træningssko.

Hvad er TRX: (Total body Reistance EXercise)

I selesystemet TRX, bruger man sin kropsvægt til at træne styrke, smidighed, balance og kondition. De justérbare seler er lavet af meget slidstærkt materiale med greb for enden. Grebene kan bruges på forskellige måder. Du kan holde om dem eller køre enten vrist eller hæl ind i løkkerne, der hænger under grebene, hvilket giver forskellige udgangsstillinger og dermed et utal af muligheder for forskellige øvelser.
Alle øvelser foregår med din egen kropsvægt som eneste belastning. Ved at indstille, hvor højt remmene hænger, samt hvor stejl en vinkel du ligger eller står i, kan du få din krop til ”at veje mere”, så øvelserne hele tiden kan gøres sværere og mere fysisk krævende.

Link til video med eksempler på TRX-øvelser: https://www.youtube.com/watch?v=Xyu-vCov_t0

Tilmeld/Læs mere - (1)

SMART træning (M/K) (Voks)

Hold din hjerne frisk med SMART Training – fitness for din hjerne.

Er du M/K omkring 60+?

Vil du gøre noget for at holde din hjerne frisk og skarp i mange år endnu?

Hvis du kan svare JA til dette er det vigtig, at du stimulerer, udfordrer og træner din hjerne.

Det kan du gøre på forskellige måder. En af metoderne er SMART Træning.

SMART Træning er meget lette fysiske øvelser, aktiviteter og lege – det er sjovt og træningsformen udfordrer både din motorik, dine sanser og din evne til logisk tænkning. Det styrker hukommelsen, balancen, koncentrations- og koordinationsevnen.

Hvis du ikke bevæger dig regelmæssigt, bliver dine muskler slappe, og hvis hjernen ikke stimuleres med nye udfordringer, mister den sin styrke og kapacitet.

Når man kommer lidt “op i årene” oplever de fleste, at energien bliver mindre, man bliver dårligere til at huske og koncentrere sig.

Men sådan behøver det ikke at være. Gør noget der er nyt og udfordrende for hjernen – det er aldrig for sent.

I SMART Træning er øvelserne ikke fysisk krævende, det er kun hjernen, der kommer på arbejde.

Du kommer bare i tøj du kan røre dig i. Af hensyn til gulvet skal du have sko med til indendørs brug, men det er også ok, at være med på bare fødder eller strømpefødder.

Instruktør Elin Rasmussen er DGI-certificeret SMART Trainings instruktør.

 

 
Tilmeld/Læs mere - (1)

Jumping Fitness® Begynder (Voks)

Søger du en træningsform, hvor der er garanti for sved på panden og et smil på læben, så er Jumping Fitness "Begynder" måske noget for dig.

Kom og vær med til Jumping Fitness - en sjov og anderledes motionsform. Vi garanterer nogle svedige timer med hop på trampolinerne, kombineret med styrketræning af bl.a. coremuskulatur, lår og arme.

Der er plads til både dig som er nybegynder og dig som har lidt erfaring med Jumping Fitness. Alle kan være med uanset kondition og vi holder pauser undervejs.

Det er en skånsom sport for ankler, knæ og ryg og alle kan være med uanset kondition.

Husk at medbringe indendørs sko, vandflaske og evt. håndklæde til at fjerne det værste sved fra panden.

 

 

Tilmeld/Læs mere - (1)

Ballroom Fitness (Voks.)

Er du vild med at danse, men mangler en partner, er Ballroom Fitness lige noget for dig. Undervisningen tager udgangspunkt i de "traditionelle" standard og latindanse vi kender fra "Vild med dans", men vi danser netop primært alene uden partner. Vi danser ikke nødvendigvis alle danse hver gang, men gennem sæsonen, stifter vi bekendtskab med ihvertfald 9-10 forskellige standard og latindanse, og måske lidt flere. 

Udover dansen lægges også forskellige momenter fra fitness træning ind, herunder træning af balance og koordination, styrke mv. Musikken er en blanding af ny og gammel musik samt  "rigtig" ballroom dansemusik. 

Undervisningen bygges langsomt op, med mange gentagelser, så alle kan være med! Der er skulle således være garanti for sved på panden, styrke og toning af kroppen samt meget gerne smil på læben.


Tilmeld/Læs mere - (1)

Styrke, kondition og kropsbev. (Voks.)

Styrke, kondition og kropsbevidsthed. 

Er du kommet i "senior-alderen" og har du lyst til at holde kroppen i gang?
Så er dette hold helt sikkert noget for dig. 

Jeg vil til hver træningsgang sørge for, at pulsen kommer op og at hele kroppen bliver arbejdet igennem med styrke -og afspændende øvelser.
 
Jeg bruger musik til opvarmningen.
 
For mig er det vigtigt at deltagerne lærer at bruge deres krop på den mest hensigtsmæssige måde og at alle får øvelser de kan bruge i hverdagen for at forbedre livskvaliteten.


 

Tilmeld/Læs mere - (1)

Yoga (m/k) (Voks.)

Yoga handler om harmoni og om, at få kroppen tilbage til sin naturlige tilstand.  De forskellige øvelser, også kaldet asanas, udfordrer balance, styrke, smidighed og koncentration og du arbejder med svage sider i din krop. 

Yogatimen bygger på traditioner inden for Hatha Yoga.

I Hatha Yoga kombinerer vi de styrkende øvelser med lange stræk og blide bevægelser. Vi har opmærksomheden på et bevidst nærvær og åndedræt i alle stillingerne.

Du bliver ført igennem en lang række basis og videregående øvelser, og derudover får du viden om åndedrættets betydning og meditation og afspænding.

Fordele:

Du forbedrer din balance, smidighed og styrke.

Du øger fleksibiliteten i dine led og åbner for blokeringer.

Du forbedrer din kropsbevidsthed og koncentration, ved at kontrollere dit åndedræt bedre. Modsat pulstræning går dit stress-niveau ned, og du føler dig roligere og afslappet efter en træning.

Tilmeld/Læs mere - (0)

Plus Quinder (Voks.)
Er du kvinde?
Er du lidt godt polstret?
Har du lyst til at træne og have det sjovt med ligesindede?
 
Kan du svar ”JA” til ovenstående, så er dette hold lige noget for dig.

På holdet skal vi have gang i hele i kroppen. Vi kommer til at prøve nogle
forskellige typer træning, men hele tiden vil det være med hensyn til de
besværligheder man kan opleve, når man hører til i plus-kategorien.
Vi skal træne med frivægte, med kroppen som modstand og svinge med
hofterne til noget god musik.

Torsdag er fast træningsdag i den lille sal på 1. sal i hallen.

Derudover vil der være mulighed for - i udvalgte uger - yderligere at mødes
en dag til f.eks. at bruge naturen til bevægelse eller tale om kost,
udfordringer og dele erfaringer med hinanden.
Disse dage/datoer aftales med deltagere på holdet.
Tilmeld/Læs mere - (1)

Jumping Fitness® Family (Alle)

Jumping Fitness® Family er et hold for alle fra 7 år.

Du kan komme alene, med din veninde/ven, far/mor eller et andet familiemedlem.

Alle kan være med – der er musik for børn/unge og voksne.

Du kan være med lige meget, hvor god din kondition er – Jumping er for alle – du sætter selv tempoet.

Så kan du lide at hoppe på trampolin, få sved på panden, lytte til en masse god musik, få smil på læberne og få en god kondition

– Så KOM og vær med!

Tilmeld/Læs mere - (1)

Zumba (M/K) (Voks.)
Zumba er for alle der gerne vil bevæge sig til lækker musik i en energifuld atmosfære og med et smil på læberne. Trinene er varierede men simple, så alle kan være med.

Instruktøren siger ikke så meget i selve timen – det er mening at du skal lytte til musikken kigge på instruktøren og få dansen helt ind under huden til de latinamerikanske rytmer.

Zumba trænes med høj puls og få pauser, begge noget der gør træningen sjov, intens og frem for alt effektiv og en god konditionstræning.

Det er umuligt at være sur og nedtrykt, når man danser Zumba.

Zumba er for alle!
 
Det bliver i et tempo så alle kan være med, under hensyntagen til dem med evt. skader.
 
Forventninger/mål med holdet:
En sjov varieret træning, hvor alle kan deltage. Det skal være sjovt og ikke nødvendigvis perfekt. Kom med godt humør og vær med til de latin-amerikanske rytmer.
Tilmeld/Læs mere - (1)

De Friske Motionister (M/K) (Sen.)

En times god træning, hvor vi bruger kroppens funktioner. Vi træner blandt andet balance, koordination, puls og styrke gennem øvelser og leg.

Alle kan være med, bare du medbringer det gode humør og viljen til at bevæge dig.

En gang om måneden er der en kop kaffe efter træning.

Vel mødt til en ny sæson med bevægelse for dit helbred og hjerne.

Tilmeld/Læs mere - (1)